We drew a map to a better place

Nedräkningen är i full gång. Det är kaos i lägenheten. Viktiga papper blandas med badkläder och solsyddsfaktor. Storstädningen av lägenheten är avklarad, vi måste bara plocka i ordning det som vi hunnit stöka till under helgen. Morgondagen kommer bestå av att bocka av det sista på alla "att-göra-innan-vi-åker"-listorna och en sista lunch med några fina vänner. Jag har ett fåtal små inköp kvar att göra inför resan, men sen är vi färdiga. Det är så nära nu att både jag och Alexander går runt med lite högre puls än normalt. På tisdag, den elfte november kommer vi att lämna Sverige för fyra månader utomlands. Första stopp blir Tokyo, Japan. På tisdag är det också min tjugotredje födelsedag. Jag kan inte förstå att mitt livs högsta dröm ska slå in nu. Så mycket planerande ligger bakom den här resan. Nervositet blandat med eufori. Jag kunde inte vara mer redo. Nu kör vi. 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hoppas ni får en underbar resa med många härliga upplevelser. Ska bli kul att läsa och följa er resa här i från.

2 Anonym:

skriven

Hoppas ni får en jätte bra resa:)

3 Anonym:

skriven

Ha en härlig och underbar resa 😊

4 Annegärd:

skriven

Vad spännande! Önskar er en mycket trevlig resa! Kram

5 Pappa:

skriven

Ni är i mina tankar varje dag. Ha det bäst. :-)

6 Eva Löwhagen Bernhardsson:

skriven

Ha nu en underbar resa och Elin en underbar födelsedag på resande fot. Jättekramen! <3

Kommentera här: