Koh Phangan

Måndag - Koh Tao till Koh Phangan 
Åkte transfer med hotellets egna bil ned till pieren för att ta färjan över till Koh Phangan. Åkte vid kl. 11:00. Färden tog ca 1 timma - och ja, jag hade köpt åksjuketabletter så jag slapp kräkas. Eftermiddagen spenderades i en solstol utanför hotellet - som för övrigt låg precis vid havet. Underbart. 

Tisdag på Koh Phangan
Hyrde moppe även här och åkte runt ön. Kollade på ett par av de större vattenfallen, men vattennivån kan inte varit särskilt hög då det var dåligt tryck i fallen. Gick upp till utkikspunkten mitt på ön och tittade på utsikten. Stannade till på Amsterdam bar på vägen tillbaka till hotellet. Underbar utsikt över havet även där. Tog en drink och latade oss en stund. Åkte sedan tillbaka till hotellet och satt i varsin solstol ned en öl sent in på kvällen. 





Ett av vattenfallen.

Amsterdam bar.

Amsterdam bar.

Inte helt lätt att få till en bra selfie med solen i ögonen ☀️

Kommentarer:

1 Stefanigodby:

skriven

Skönt att se att ni "latar" er någon gång emellanåt :-) Jag blir ju alldeles trött av att vandra så här mycket. Farmor hälsar och är alldeles tagen av era strapatser. Jag får idka högläsning och bildvisning :-) Ta hand om er.

Kommentera här: